„Czy oni już do tego dorośli? ING w nowej kampanii promującej konto Mobi dla nastolatków przewrotnie zadaje to pytanie rodzicom. I jednocześnie zachęca, aby w sprawach finansów rodzice otwierali się na samodzielność swoich dzieci, bo umiejętność oszczędzania i wydawania warto ćwiczyć już wieku nastoletnim.
Nasze badania pokazują, że potrzeba samodzielności jest głównym motywatorem dla dzieci i rodziców do otwarcia pierwszego konta dla dziecka – taki motyw wskazuje aż 50% dzieci i 45% rodziców. Otwarcie konta to więc ważny moment nie tylko dla nastolatka, ale i dla rodzica, gdyż decyzja ta wymaga od dorosłych zaufania do dojrzałości i odpowiedzialności swojego dziecka – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W procesie decyzji o założeniu konta motyw edukacji finansowej dzieci jest dla rodziców równie istotny, co wskazała prawie połowa ankietowanych rodziców. Dlatego też te wyniki badań były inspiracją do nowej kampanii, w której zachęcamy rodziców, aby pozwalali dzieciom na samodzielne nabywanie umiejętności oszczędzania i wydawania swoich pierwszych, własnych pieniędzy. ING jest bankiem, któremu bardzo zależy, żeby Polacy dobrze radzili sobie z zarządzaniem swoimi domowymi budżetami. Im szybciej dzieci wypracują dobre nawyki w finansach, tym łatwiej będą sobie z nimi radziły w dorosłym życiu – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Konto Mobi dla młodych (13-17) oferuje narzędzia do nauki wydawania:
Umiejętność oszczędzania można ćwiczyć z kontem Mobi lub korzystając z celów oszczędnościowych powiązanych z kontem oszczędnościowym w Moim ING. Dodatkowo rodzic może w każdej chwili wspomóc dziecko:
Jeśli rodzic będzie miał jednak potrzebę dodatkowej kontroli – wsparciem będą powiadomienia push w aplikacji Moje ING, które informują rodzica o każdej transakcji na koncie dziecka.
Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start" – Ty przelewasz, my dokładamy. Wystarczy otworzyć konto dla dziecka i zapisać się do promocji – w Moim ING, do 17 sierpnia 2021 r. Następnie przelać min. 50 zł ze swojego konta w ING Banku Śląskim na konto dziecka otwarte w promocji, a dodatkowe 50 zł dziecko otrzyma również na swoje konto.
Więcej o promocji i koncie Mobi
Nazwa kampanii: Dorośliście? Dorośliśmy.
Linki do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=UPlzwOBFIhc
https://www.youtube.com/watch?v=wD-pBYZrPgU
Start kampanii: 20.06.2021
Kanały: TV, Internet, SoMe, kina, DM, Oddziały,
Agencje: Brain i GONG