Moje ING z najwyższą oceną aplikacji mobilnej na polskim rynku bankowym

Nagrody i wyróżnienia, Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Aplikacja mobilna Moje ING otrzymała najwyższą ocenę na poziomie 4,9 wśród aplikacji bankowych na polskim rynku w sklepie App Store. W Google Play otrzymała ocenę na poziomie 4,7.

Uzyskana ocena cieszy nas tym bardziej, że jest przyznana przez samych użytkowników, którzy załatwiają swoje finansowe sprawy przy pomocy mobilnej aplikacji Moje ING. Stale ją ulepszamy, aby sprostać rosnącym potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów. W najbliższych planach mamy dodanie kolejnych funkcjonalności, które ułatwią codzienne bankowanie - powiedziała Katarzyna Stawecka, dyrektor obszaru Digital Transformation w ING Banku Śląskim.

Aplikacja Moje ING to więcej niż bankowość, posiada również wiele funkcjonalności pozafinansowych. Niedawno klienci zyskali możliwość płacenia za parkingi w ponad 100 miastach. Wcześniej ING udostępnił klientom możliwość automatycznych płatności za przejazdy autostradami przy współpracy z Autopay.

To również szybkie i wygodne składanie wniosków 500+ i Dobry Start 300+ oraz kody na tańsze zakupy. Z kolei programy takie jak VISA Oferty pozwalają oszczędzać podczas robienia zakupów.

Wiele spraw, zarówno urzędowych jak i komercyjnych, klienci ING mogą załatwić zdalnie, bezpiecznie  wykorzystując aplikację Moje ING do potwierdzenia swojej tożsamości. W ten sposób unikają kolejek w urzędach np. zakładając Profil Zaufany lub wizyt w punkcie usługowym - wybierając MojeID na stronie usługodawcy.

Dzięki wysyłanym w aplikacji powiadomieniom typu push, klienci wiedzą jaki jest poziom wykorzystania zaplanowanego miesięcznego budżetu, mają informację co dzieje się na kontach ich oraz ich dzieci. Klienci mają również możliwość ustawienia swoich skrótów na ekranie aplikacji przed zalogowaniem m.in. szybki przelew między swoimi kontami, płatności BLIK oraz podgląd salda swojego konta lub karty kredytowej. Wkrótce pojawi się także funkcjonalność widgetu, czyli podglądu stanu konta na pulpicie telefonu nawet bez konieczności otwierania aplikacji mobilnej.

ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Usługa „Dodaj konto z innego banku” umożliwia podgląd stanu kont osobistych i oszczędnościowych oraz kart kredytowych i przedpłaconych w innych bankach.

Również jako pierwszy bank w Polsce ING umożliwił wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont z innych banków, dodanych do aplikacji Moje ING. W ramach szerokiej oferty dostępnej w pełni zdalnie klienci mogą również założyć firmę poprzez bankowość internetową.

Klienci w Moim ING mogą liczyć na całodobowe wsparcie Wirtualnego Asystenta, który odpowie na pytania lub wskaże odpowiednie miejsce w aplikacji. Już niedługo Wirtualny Asystent pojawi się w nowej odsłonie z kolejnymi ciekawymi funkcjami.

Więcej informacji w rankingu Cashless: https://www.cashless.pl/10432-ranking-aplikacji-bankowych-cashless-2021