Rowery cargo bardziej przystępne dzięki leasingowi ING Lease

ING Lease nawiązał współpracę z dostawcą rowerów cargo, firmą Urvis Bike. Przedsiębiorcy będą mogli sfinansować zakup rowerów leasingiem, a cały proces będzie mógł się odbyć zdalnie.

Rowery cargo to skuteczne narzędzie przyspieszenia dostaw na tzw. ostatniej mili. Ten obszar generuje do 60% kosztów całej logistyki produktu, a jak pokazało badanie londyńskiego University of Westminster, rowery cargo w centrach miast są 1,6 razy szybsze od samochodów dostawczych, a przy tym osiągają wyższe prędkości średnie.

- Wraz ze wzrostem sprzedaży w internecie rośnie zapotrzebowanie na sprawne i szybkie dostawy. Robienie zakupów online to dzisiaj dla nas codzienność. Z kolejnymi zakupami rosną nasze oczekiwania wobec dostawców, kurierów dotyczące nie tylko czasu ale też elastyczności odbioru. Dostaw w miastach będzie coraz więcej, a to niesie za sobą wyzwania związane z zakorkowanymi ulicami, trudnościami w zaparkowaniu pojazdów oraz wpływem na środowisko, zdrowie mieszkańców i jakość życia w mieście. Naszą misją jest wspieranie przedsiębiorców, tak by mogli oni rozwijać swój biznes,  pozyskiwać nowych klientów i sprawnie dostarczać im swoje towary czy usługi. Dlatego cieszymy się ze współpracy z firmą Urvis Bike, która proponuje rowery cargo, jako alternatywny środek transportu, a my możemy je finansować – mówi Marcin Sobczak, Wiceprezes Zarządu ING Lease (Polska).

- Rowery cargo to dość niepozorny pojazd. Jednak łączy w sobie możliwości ograniczenia negatywnego wpływu dostaw na środowisko i zdrowie publiczne, przy jednoczesnym przyspieszeniu tych dostaw, szczególnie w zakorkowanych centrach miast i na dystansie do 5-7 km. Jakby tego było mało, zmierzyliśmy koszt przejechania elektrycznym rowerem cargo 100 km z ładunkiem o masie 80 kg oraz z maksymalnym poziomem wspomagania. Wyniósł on 1,28 zł. Ich szersze wykorzystanie to proces, który musi potrwać. Potrzeba zmiany w myśleniu o logistyce czy rozwoju infrastruktury (jak np. mikrohubów), ale przy korzyściach, które dają takie rowery i nieuchronności zmian, jak zamykanie miast dla ruchu samochodów i rosnących oczekiwaniach względem polityki ESG biznesu wierzymy, że jest to przyszłość – dodaje Paweł Raja, CEO Urvis Bike.   

Dodatkowym atutem przemawiającym za rozwojem mikro transportu rowerem cargo jest łatwość pozyskania finansowania w postaci leasingu. W zamian za miesięczną ratę dopasowaną do potrzeb firmy możemy zasilić posiadaną flotę pojazdów o innowacyjne rozwiązanie. Oferta ING Lease Now dostępna jest zarówno bezpośrednio w firmie Urvis Bike, jak również poprzez kanały zdalne. Sam proces wypełnienia wniosku, czy dopasowania struktury oferty do swoich potrzeb zajmuje ok. 5 minut. Opłaty wstępne czy umowa również może być zrealizowana w formie online. Dodatkowym atutem jest brak konieczności przedstawiania dokumentów finansowych.

Jak działa rozwiązanie w praktyce? Wystarczy wybrać rower, sparametryzować go do swoich potrzeb i umówić termin dostawy. Na wskazany adres e-mail klient otrzymuje wstępną propozycję finansowania. Co istotne – można ja sparametryzować do własnych oczekiwań samodzielnie. Następnie należy kliknąć „Weź w leasing”, wypełnić krótki wniosek. Ostatni krok to podpisanie umowy np. za pomocą logowania do bankowości internetowej. Realizacją zamówienia zajmuje się wspólnie Urvis Bike oraz ING Lease.

Prosta oferta finansowania leasingiem może być zatem dodatkowym motorem napędowym do wprowadzenia rowerów do swojej floty. Tym bardziej, że o ile sam leasing rowerów jest stosunkowo nowym rozwiązaniem to leasing jest jednym z najczęściej wybieranym przez przedsiębiorców źródłem finansowania.

Więcej o aplikacji ING Lease Now dostępne na stronie https://leasenow.pl/

Więcej o ofercie Urvis Bike dostępne na stronie https://urvis.bike/

Materiały do pobrania