Dwie nowe placówki partnerskie ING Banku Śląskiego w Poznaniu

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski otworzył dwie nowe placówki partnerskie w Poznaniu. Od dziś Klienci mogą korzystać z 14 placówek Banku w tym mieście.

Oddziały w Poznaniu przy ulicy Garbary 36 oraz na Placu Bernardyńskim 2A to kolejne placówki partnerskie w mieście działające na zasadach franczyzy. W sumie sieć ING Banku Śląskiego liczy już 329 placówek, w tym 50 oddziałów partnerskich.

„Bank stara się być coraz bliżej swoich Klientów ułatwiając im dostęp do własnych produktów i usług. Dążymy do osiągnięcia tego celu poprzez poszerzanie sieci dystrybucji. Dzięki zwiększeniu sieci chcemy również wzmocnić możliwości sprzedażowe Banku. Realizując ten cel otwieramy nowoczesne oddziały działające na zasadzie franczyzy" - powiedział Krystian Setera, nadzorujący Projektem Budowy Sieci Partnerskiej.

Nowoczesne placówki partnerskie wyróżnia inny niż dotychczas model organizacji i funkcjonowania.

Główną rolą pracowników w oddziale partnerskim jest doradzanie Klientom przy wyborze produktów finansowych oraz ich sprzedaż. Natomiast wszelkich transakcji można dokonać samodzielnie za pomocą urządzeń bankowości elektronicznej. Utworzenie samoobsługowej strefy transakcyjnej pozwala wyeliminować obrót gotówkowy między Klientami a pracownikami placówki. W jednostce nie ma punktu kasowego. Jego funkcja w całości została przejęta przez bankomat, wpłatomat oraz dostęp do serwisu INGBankOnLine oraz HaloŚląski i Call Center.

W nowych jednostkach przestrzeń jest podzielona na dwie części. W samoobsługowej strefie transakcyjnej Klienci mają do dyspozycji bankomat, terminal internetowy oraz wpłatomat - nowość w sieci ING Banku Śląskiego. W części sprzedażowej mieści się punkt informacyjny, stanowiska doradców oraz pokój spotkań. Taki układ pozwala na niezależne funkcjonowanie obu części. Dzięki temu Klienci o dowolnej porze mogą skorzystać z urządzeń umożliwiających dokonywanie wpłat, wypłat i przelewów.

Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań zwiększa się również bezpieczeństwo i obniża koszt funkcjonowania placówki. Jednocześnie zostaje zachowana pełna funkcjonalność jednostki bankowej, która może obsługiwać zarówno klientów indywidualnych jak i małe firmy.