Kreacja marketingowa ING Banku Śląskiego podziwiana przez bankowców

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Podczas dorocznej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. ING zdobył nagrodę główną w kategorii bankowości detalicznej oraz drugie miejsce w kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw.

Bank został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz konsekwencję w budowaniu wizerunku marki. Drugie miejsce w kategorii bankowość detaliczna zajął Bank BPH, a trzecie Lukas Bank.

W kategorii mikroprzedsiębiorstw zwyciężył Bank BPH, drugie miejsce w tej kategorii zajął ING Bank Śląski, a trzecie - PKO Bank Polski.

W ubiegłym roku Bank uplasował się na drugim miejscu, zarówno w kategorii bankowości detalicznej jak i dla mikroprzedsiębiorstw.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. W badaniu udział wzięło 55 pracowników departamentów marketingu, komunikacji banków działających w Polsce oraz 200 dyrektorów placówek bankowych. Pentor Research International co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości w tym roku odbyła się 7 już edycja Konferencji. Lamparty przyznano po raz trzeci.