ING najbardziej rozpoznawalnym sponsorem Formuły 1 w Polsce

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Nationale-Nederlanden przez 4P Research Mix wynika, że najbardziej znanym sponsorem Formuły 1 w Polsce jest ING.

ING jest najczęściej wymieniane w grupie sponsorów Formuły 1 w Polsce. Za holenderską marką uplasowały się m.in. Allianz i MasterCard. Globalna polityka sponsoringowa Grupy ING, mająca na celu zwiększenie świadomości marki ING, realizowana jest od marca 2007 roku. Działania sponsoringowe wspomagane są kampanią marketingowo-reklamową w telewizji, Internecie i prasie. Wyniki badań przeprowadzonych przez 4P Research Mix potwierdzają skuteczność globalnego programu sponsoringowego ING.

Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING:

„Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu Zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torów wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów."

Badanie wykonano na reprezentatywnej grupie 700 kobiet i mężczyzn w wieku 18-60 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 000 mieszkańców, z wykształceniem co najmniej zawodowym.

O Grupie ING:

Grupa ING to międzynarodowa instytucja finansowa działalność pochodzeniu holenderskim, prowadząca działalność w zakresie bankowości, ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach dla ponad 60 milionów Klientów. Zatrudniając ponad 115 tysięcy pracowników, Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych renomowanym firmom pod marką ING.

O 4P Research Mix:

4P Research Mix jest niezależną polską agencją badań marketingowych, powstałą w 2003 roku. Realizuje kompleksowe projekty z zakresu badań marketingowych dla wiodących światowych oraz polskich marek.