Bankowość Korporacyjna ING wykorzysta sponsoring tytularny ING Renault F1 by uruchomić nową kampanię reklamową skierowaną do średnich i dużych firm podczas sezonu Formuły 1 2007. Jest to pierwsza globalna kampania Grupy ING.
Kampania będzie widoczna we wszystkich kluczowych drukowanych mediach, w tym The Economist, Time i głównych gazetach w Holandii, Belgii, Polsce i Rumunii. Przekaz opiera się na kluczowych atrybutach marki Bankowości Korporacyjnej ING. Kampania będzie konsekwentnie realizowana we wszystkich krajach i liniach produktowych bankowości korporacyjnej. Oprócz obecności reklamowej w mediach, silną stroną kampanii jest silna obecność na torach Formuły 1, co zwiększa grupę, do której dociera przekaz. Było to doskonale widoczne podczas pierwszego wyścigu w Australii, którego sponsorem tytularnym była właśnie Grupa ING. Wykorzystanie Formuły 1 buduje nowy "look and feel" Bankowości Korporacyjnej Grupy ING.
Początek kampanii zbiega się z rozpoczęciem sezonu 2007 w Formule 1. Reklamy będą obecne przez cały sezon, czyli do października br. W Polsce kampania promująca ofertę produktową Bankowości Korporacyjnej będzie widoczna w prasie gospodarczej, m.in. w Rzeczpospolitej. Adaptację na rynek lokalny przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western.
Więcej informacji o zespole ING Renault F1 Team na stronie www.ingrenaultf1team.com
Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:
Pakiet brandingu „na torze wyścigowym" pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem.