Bankowość korporacyjna ING rusza z kampanią reklamową F1

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Bankowość Korporacyjna ING wykorzysta sponsoring tytularny ING Renault F1 by uruchomić nową kampanię reklamową skierowaną do średnich i dużych firm podczas sezonu Formuły 1 2007. Jest to pierwsza globalna kampania Grupy ING.

Kampania będzie widoczna we wszystkich kluczowych drukowanych mediach, w tym The Economist, Time i głównych gazetach w Holandii, Belgii, Polsce i Rumunii. Przekaz opiera się na kluczowych atrybutach marki Bankowości Korporacyjnej ING. Kampania będzie konsekwentnie realizowana we wszystkich krajach i liniach produktowych bankowości korporacyjnej. Oprócz obecności reklamowej w mediach, silną stroną kampanii jest silna obecność na torach Formuły 1, co zwiększa grupę, do której dociera przekaz. Było to doskonale widoczne podczas pierwszego wyścigu w Australii, którego sponsorem tytularnym była właśnie Grupa ING. Wykorzystanie Formuły 1 buduje nowy "look and feel" Bankowości Korporacyjnej Grupy ING.

Początek kampanii zbiega się z rozpoczęciem sezonu 2007 w Formule 1. Reklamy będą obecne przez cały sezon, czyli do października br. W Polsce kampania promująca ofertę produktową Bankowości Korporacyjnej będzie widoczna w prasie gospodarczej, m.in. w Rzeczpospolitej. Adaptację na rynek lokalny przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western.

Więcej informacji o zespole ING Renault F1 Team na stronie www.ingrenaultf1team.com

Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:

  • ING Australian Grand Prix, 16-18 marca
  • Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia
  • Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia
  • Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja
  • Monako, 24-27 kwietnia
  • Kanada, 8-10 czerwca
  • Magny-Cours, Francja 29-1 lipca
  • Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca
  • Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia
  • Istanbuł, Turcja, 24-26 sierpnia
  • Monza, Włochy 7-9 września
  • Spa, Belgia, 14-16 września
  • Fuji, Japonia 28-30 września
  • Shanghaj, Chiny, 5-7 października

Pakiet brandingu „na torze wyścigowym" pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem.