Dzisiaj ING ogłosił globalną kampanię brandingową ‘na torze wyścigowym' wspierającą sponsoring tytularny Zespołu ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca.
Łącząc globalny sponsoring ‘na torze wyścigowym' z tytularnym sponsoringiem Zespołu ING Renault F1, ING będzie dalej kreował globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych świadczących usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1.
Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności liczącej ponad 850 milionów osób oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring Zespołu ING Renault F1.
Działalność brandingowa ING będzie widoczna na następujących torach:
Pakiet brandingu ‘na torze wyścigowym' pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad nimi. Ceny pakietu nie ujawniono.
Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING, powiedziała:
„Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu Zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torach wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów."
Zdjęcia
Wysokiej rozdzielczości fotografie bolidu ING Renault F1 znajdują się pod tym linkiem:
http://renault.latphoto.co.uk/
login: mediaf1
password: mediacentre