ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową F1 ‘Na Torze Wyścigowym' wspierającą Sponsoring Tytularny Zespołu ING Renault F1

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dzisiaj ING ogłosił globalną kampanię brandingową ‘na torze wyścigowym' wspierającą sponsoring tytularny Zespołu ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca.

Łącząc globalny sponsoring ‘na torze wyścigowym' z tytularnym sponsoringiem Zespołu ING Renault F1, ING będzie dalej kreował globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych świadczących usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1.

Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności liczącej ponad 850 milionów osób oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring Zespołu ING Renault F1.  

Działalność brandingowa ING będzie widoczna na następujących torach:

  • ING Australian Grand Prix, 16-18 marca
  • Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia
  • Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia
  • Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja
  • Monako, 24-27 kwietnia
  • Kanada, 8-10 czerwca
  • Magny-Cours, Francja 29-1 lipca
  • Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca
  • Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia
  • Istanbuł, Turcja, 24-26 sierpnia
  • Monza, Włochy 7-9 września
  • Spa, Belgia, 14-16 września
  • Fuji, Japonia 28-30 września
  • Shanghaj, Chiny, 5-7 października

Pakiet brandingu ‘na torze wyścigowym' pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad nimi. Ceny pakietu nie ujawniono.

Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING, powiedziała:

„Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu Zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torach wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów."

Zdjęcia

Wysokiej rozdzielczości fotografie bolidu ING Renault F1 znajdują się pod tym linkiem:

http://renault.latphoto.co.uk/

login: mediaf1

password: mediacentre