ING Bank nagrodzony statusem ‘TOP RATED' za jakość usług powierniczych w 2006 roku

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Prestiżowy amerykański kwartalnik branżowy GLOBAL CUSTODIAN na podstawie ankiet klientów zagranicznych oceniających jakość usług powierniczych przyznał ING Bankowi najwyższy rating „TOP RATED" za prowadzoną w Polsce działalność powierniczą w 2006 roku.

- Uzyskanie statusu „top rated" oznacza dla naszego banku najwyższe wyróżnienie i wskazuje na najwyższą jakość świadczonych usług powierniczych. Ta ocena umacnia naszą pozycję jako wiodącego banku powierniczego na polskim rynku kapitałowym - mówi Tomasz Stachurski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Usług Powierniczych w ING Banku.

Osiągnięty sukces jest efektem wspólnych wysiłków wszystkich jednostek Banku zaangażowanych w obsługę powierniczą naszych klientów.

Badanie odbyło się po raz osiemnasty i dotyczyło 68 rynków. Jego zadaniem jest ocena jakości usług powiernicznych. Badanie przeprowadzane jest metodą ankietową. W tegorocznej edycji analizowano ponad 4800 ankiet.