ING rozpoczyna sezon 2008 Formuły 1 nowym bolidem ING Renault F1

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Zespół ING Renault F1 zaprezentował dzisiaj nowy bolid R28 na sezon 2008 oraz przedstawił nowych kierowców - dwukrotnego mistrza świata Fernando Alonso i Nelsona Piqueta Jr.'a.

2008 to drugi rok sponsoringu tytularnego, jakim Grupa ING obejmuje zespół ING Renault F1. Wzmacniając pozycję jednego z czołowych aktywnych sponsorów Formuły 1, ING zaznaczy swoją obecność w tym sporcie poprzez m.in. branding na torach w czasie 13 z 18 wyścigów Grand Prix, z włączeniem sponsoringu tytularnego ING Australian, ING Belgian i ING Hungarian Grand Prix.

To drugi rok naszej trzyletniej inwestycji w Formułę 1. W 2007 chodziło o zbudowanie profilu marki ING. Sukces na tym polu przerósł nasze oczekiwania. W tym roku dążymy do tego, żeby ING na całym świecie wykorzystywało Formułę 1 w działaniach biznesowych. Mamy bardzo dobre doświadczenia po współpracy z zespołem Renault F1 w 2007 roku i chcemy zrobić jeszcze więcej w 2008" - powiedziała Isabelle Conner, szefowa marketingu Grupy ING.

„Cieszymy się również, że do zespołu powrócił Fernando Alonso i oczekujemy, że w nadchodzącym sezonie wyniki sportowe zespołu ING Renault F1 uplasują go w ścisłej czołówce" - dodała.

Wyniki niezależnego badania przeprowadzonego wśród 16 000 osób w 32 krajach pokazują, że w 2007 roku Formuła 1 wpłynęła na wzrost globalnej świadomości marki ING oraz przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania firmy, co z kolei prowadzi do zwiększenia zainteresowania potencjalnych klientów usługami Grupy ING*.

* 29% osób nie będących klientami ING, badanych na 32 rynkach (próba licząca 16 000 osób), w wyniku sponsoringu F1wyraziło chęć rozważenia kupna produktów lub usług ING w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Źródło: niezależne badania przeprowadzone przez Research International.

Informacje dodatkowe

Wysokiej rozdzielczości zdjęcia z prezentacji bolidu dostępne są pod tym linkiem (od 16:00):

http://www.ing-renaultf1.com/en/media/index.php  username Mediaf1 password mediacentre

Materiał video z prezentacji bolidu R28 oraz wywiad z Isabelle Conner, szefową ING F1 Programme, dostępne będą pod tym linkiem (od 21:00):

http://ingf1.mediaseed.tv

Kampania brandingowa ING odbędzie się na następujących torach w sezonie 2008:

  • ING Australian GP
  • GP Malezji
  • GP Bahrajnu
  • GP Hiszpanii
  • GP Turcji
  • GP Monako
  • GP Francji
  • ING Hungarian GP
  • GP Europy (Walencja)
  • ING Belgian GP
  • GP Singapuru
  • GP Japonii
  • GP Chin

Informacje o ING
Grupa ING to międzynarodowa instytucja finansowa o pochodzeniu holenderskim, prowadząca działalność w zakresie bankowości, ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach dla ponad 75 milionów Klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz instytucjonalnych. Zatrudniając ponad 120 tysięcy pracowników, Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych renomowanym firmom pod marką ING.

pobierz publikację: