Kreacja wizerunku ING Banku Śląskiego najlepsza według konkurencji

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Już po raz drugi ING Bank Śląski został uhonorowany nagrodą Lampartów za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Bank zdobył pierwsze miejsce w kategorii Bank dla Klientów indywidualnych oraz trzecie w kategorii bankowości dla mikro-przedsiębiorstw.

Podczas wczorajszej konferencji podsumowującej rok w bankowości, której organizatorem był Pentor Research International, przyznano po raz kolejny prestiżowe nagrody - Lamparty - za rok 2007. ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę, agresywną promocję marki i jej rozpoznawalność oraz za bogatą ofertę produktową. ING Bank Śląski obronił tym samym pozycję z ostatniego sondażu. II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przypadło odpowiednio Millenium Bank i PKO BP. W kategorii bankowość dla mikro-przedsiębiorstw I nagrodę otrzymał Bank BPH, II - Bank BZ WBK, a III - ING Bank Śląski.

Ideą Lampartów jest docenienie banków, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w kreowanie wizerunku swojej marki i odniosły na tym polu sukces. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy - to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. Większość ankietowanych to osoby z dużym doświadczeniem w branży - ponad 90% z nich pracuje w bankowości dłużej niż 5 lat.

Konferencje podsumowujące rok w branży bankowej, organizowane przez Pentor Research International, należą już do obowiązkowych imprez cyklicznych dla bankowców. W tym roku odbyła się już 8. edycja Konferencji, a same Lamparty przyznano po raz czwarty.